Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Ευχαριστίες από το Καστανόφυτο προς την Αντιπεριφέρεια Καστοριάς

 


Η Δημοτική Κοινότητα Καστανοφύτου αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις θερμές της ευχαριστίες για την επιτυχή ολοκλήρωση των εργασιών αποκατάστασης τμήματος του δρόμου που οδηγεί στη νέα δεξαμενή ύδρευσης του Άνω Περιβολίου, καθώς και της κύριας αγροτικής οδού που εξυπηρετεί τις καλλιεργήσιμες εκτάσεις των συγχωριανών μας.

Το συγκεκριμένο τμήμα του οδικού δικτύου είχε υποστεί σοβαρές ζημιές από τις έντονες βροχοπτώσεις του χειμώνα, με αποτέλεσμα να καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη, έως και αδύνατη, η διέλευση των οχημάτων. Η αποκατάστασή του αποτελεί μια ουσιαστική παρέμβαση που βελτιώνει την καθημερινότητα των κατοίκων και συμβάλλει στην ασφαλή μετακίνηση στην περιοχή.

Θα ήθελα να εκφράσω τις ιδιαίτερες ευχαριστίες μου προς όλους όσοι συνέβαλαν στην υλοποίηση του έργου, επιδεικνύοντας αφοσίωση, επαγγελματισμό και αίσθημα ευθύνης. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τον υπεύθυνο του αμαξοστασίου της Αντιπεριφέρειας Καστοριάς, κ. Γιάννη Πολυχρονόπουλο, για το έμπρακτο ενδιαφέρον και τη συνεχή μέριμνά του, καθώς και τον χειριστή του JCB, κ. Στέλιο Ζυμπίδη, για την άριστη εργασία και την αποτελεσματική συμβολή του στην ολοκλήρωση των παρεμβάσεων.

Η προσφορά σας αποτελεί παράδειγμα ουσιαστικής δημόσιας υπηρεσίας και έμπρακτου ενδιαφέροντος για τις τοπικές κοινωνίες. Εύχομαι να συνεχίσετε με τον ίδιο ζήλο και την ίδια αποτελεσματικότητα το σημαντικό έργο που επιτελείτε.

 

 Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Καστανοφύτου

Άγγελος Κάρτζος